26.02.23

Mõtlen tänutundega esitajatele, vaimset tervist on tunnustatud.

Kui saad kutse tervise- ja tööministrilt Peep Petersonilt, siis tuleb minna..... Erinevad tööd, erinevad rollid.

Peast käib läbi mõte, miks mina aga rohkem selle üle aega mõelda ei ole ja kas ongi vaja. Kui kutse, siis kutse. 

Kui helistab ajakirjanik sõnumiga, et saad täna tunnustuse... lööb ärevus üle pea, sest kutsest pole ma seda osanud välja lugeda, et MINA saan tunnustuse.

..... Seega oli minul täna võimalus olla üliväärika seltskonnaga koos Maarjamäe lossis, kus tunnustati terviseedendajaid üle Eesti ja saada tunnustus tervise- ja tööministrilt vaimse tervis edendamise eest.

 Siiras tänu neile, kes minu kandidatuuri esitasid.

Lugu siis selline: Kairit Lindmäe - ta on aastaid silma paistnud kui suurepärane sotsiaalvaldkonna ekspert ja eriilmeline nõustaja, mh töötab ta vaimse tervise ja kriisinõustajana. Kogukonnas on märgatud tema aktiivsust sisuka sotsiaalteemalise blogi pidamisel, erinevate tegevuste korraldamisel ja läbiviimisel, sh on ta tähtsustanud eakate vaimset tervist.

Mul on siiras heameel, et vaimne tervis on saanud omale koha tervise valdkonnas.

Lisan veel, et Saaremaa paistis teiste maakondade hulgast silma, minu arvates, oma kandidaatide valikuga. Mõeldi laiemalt tervisele. Minuga koos said tunnustuse Raadio Kadi vastutava toimetaja Tõnis Kipper ja Kuressaare haigla infektsioonikontrolli õed Inga Adamson.

Teised tegusad terviseedendajad on siin nimekirjas: https://tinyurl.com/r3d2uext








Surmast

Iga päev on surma ja suremist meie ümber. Elu loomulikkus. Kogen, et teatud vanuses või teatud elu etapis, hakkame märkama surma teisiti. ...